AirTurn ongelmat

Jos sinulla on ongelmia AirTurn laitteen yhdistämisessä tai lataamisessa
niin suosittelemme lukemaan läpi seuraavat ohjeet:

 

Laite aikakatkaisee yhteyden toimimattomuuden vuoksi.


AirTurn-laite aikakatkaistaan ​​käyttämättömyyden vuoksi


 
Ratkaisu tableteissa:

 

- Aseta näytön säästäjä asetuksista Ei koskaan -tilaan.


 
Ratkaisu AirTurn-laitteessa:


- Yhdistä AirTurn Manageriin
- Aseta virrankatkaisu tyhjäkäynnillä -asetukseksi Ei koskaan


 
Jos Bluetooth ei muodosta yhteyttä, poista pariliitos molemmista laitteista.


(Kun AirTurn-laitteessa on virta päällä, pidä virtapainiketta painettuna 8 sekunnin ajan.) Yhdistä sitten uudelleen. Toinen yleisin pariliitosongelma on, että jotkut ihmiset muodostavat yhteyden useisiin laitteisiin ja unohtavat, että se oli kerran kytketty toiseen laitteeseen, ja sitten se ei tietenkään muodosta yhteyttä haluamaansa laitteeseen sammuttamatta toista laitetta tai poistamatta pariliitosta. Jos käyttäjä haluaa lukita yhden laitteen, se on mahdollista suljetun pariliitoksen avulla. Se voidaan asettaa Airturn Managerin kautta tai laitteen käynnistyksen yhteydessä pitämällä tilapainiketta painettuna ja käynnistämällä sitten virta.
 
Epätavalliset-ongelmat voidaan usein ratkaista päivittämällä Airturnin Firmware eli laiteohjelmisto tai vaihtoehtoisesti palauttamalla tehdasasetukset. Molemmat tehdään AirTurn Managerin avulla.
 
Akut, jotka ovat loppuneet käytön vähyydestä johtuen, voidaan palauttaa suorittamalla kaksivaiheinen lataus. Ensin tunnin ajan, poista sitten laturista ja sitten lataa uudelleen yön yli, tätä kutsutaan akun syvälataukseksi. Jos akku on täysin tyhjä, sitä ei tunnisteta ja se on vaihdettava.


Ota tällöin yhteyttä; [email protected] tai soita 0290802414